17.32

Jag kom att tänka på en sak igår. när jag gick i sexan typ, var jag alltid med en kille som hette andreas. han var lite sådär lagom söt och allt såntdär. däremot var han ett år yngre, alltså 91:a, så jag sa att vi inte skulle träffas mer och så, för han var verkligen som en 91:a. pratade som en 91:a och betedde sig som en 91:a.

Och så igår, av en ren slump, träffade jag honom i stan! och saaaaaaatan, det var det heetaste jag sett på denna jord! haha, han hade blivit stor. lilla andreas. sådär lång, mörk och perfekt som man vill att en killa ska vara. då fick jag lite ångest och sådär. haha, men det gick över. YUMMIE :))

Dagen förövrigt har varit den BÄSTA. jag tror mycket är tack vare anna. muhah, hon har lixom sina "planer" och tro det eller ej, ibland funkar dom faktiskt. idag var en sån dag. jag hade si så där 1 timme och 45 minuter reeeent nöje. det var kul ;)

Herregud, jag låter desperat. men jag är så långt ifrån desperat som man kan komma. på tal om ingenting, så längar jag till vintern. det är en mysig årstid. en årstid då man samlar ihop ett stort gäng folk, kryper under täcket, och glor på en bra film, samtidigt som man ser det snöa ute. jag gillar vintern :)

Nu ska jag städa mitt rum. tro mig, det behööööövs :(

Kommentarer
Postat av: Anna

Du vill ju att han ska upptäcka dig.....tacka
mig på er bröllopsdag ;P ^^

2007-10-04 @ 20:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback