17.06

Sådär ja. ytterliggare en god gärning gjord. jag känner att mitt nya liv börjar bra. mycket bra. eller aa, jag pker till mina släktingar med ett "dolt" motiv. att komma hem med mer pengar än vad jag hade när jag kom dit. och tre det eller ej, men jag har lyckats. på två dagar har jag fått:

- 268:- i småpengar av min mormor.
- 200:- av min farfar.
- 500:- till ett fritidskort av farmor.

Ehm, ja.
antingen så har dom bara viljat vara snälla. eller så har jag varit väldigt "övertydlig" med mina motiv. nu har jag bara en person kvar att besöka. Greta. Gretchen som vi även brukar kalla henne. jag tror alla skulle behöva en Greta (hon är min gammelmormor för dom som inte vet) hon är cool. en cool gammal lady, moha. jag får alltid pengar av henne. då menar jag verkligen alltid. hon är bra. som en liten bank. jag behöver inte ens be om det. hon vet att jag kommer till henne för en grej :))

Nu ska jag gå ner och vräka i mig choklad. det är jag värd, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: jessica

elakt carro, du besöker dem endast för att få pengar :S typ dom betalar dig för att komma :O jaja, hoppas du hade det trevligt docl :P

2007-10-24 @ 17:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback