17.02



Jag tror inte bara det är jag som är trött på blogg.se? alltid på kvällarna så är det heelt sjukt jobbigt. antingen funkar det inte att få upp sidan överhuvudtaget, eller så går det inte skriva osv.. alltid nått fel. men nu funkar det, så jag passar på :))

Dagen har varit oväntat bra faktiskt. skolan gick typ.. fort? hade fyra lektioner, och ingen var speciellt jobbig. gympan var rolig. trodde aldrig jag skulle säga det här, men gympa är kul! vi hade boxersice. haha, jag vill inte ens veta hur jag såg ut? det räcker med att malin skrattade, då vet jag på ett ungefär. sen i slutet fick vi lyssna på ett jättekonstigt band. ett avslappningsband. det var en gammal kärring som pratade, och tydligen skulle man bli avslappnad när hon pratade? det blev inte jag iallafall. snarare tvärtom.. skrattade så mycket så jag spände mig hela tiden! sen sa kärringen: "tänk er bort till en plats där ni helst skulle vilja befinna er på, och tänk på den tills ni hör min röst igen". jag tror min plats var den bästa. fem minuter av mitt liv då jag var på den mest underbaraste platsen, med den underbaraste personen. muwhihi, sen hörde man kärringens röst igen, och då började även skrattet.

Imorgon ska vi på teater med skolan. angels in america. jag ser icke fram emot det. inte alls faktiskt. ser bara fram emot min fetstora godispåse, och mina underbara klassmates. ja, det är väl ungefär så min dag kommer se ut imorgon. ska vara på BT hela dagen, sen teater. uscha!

Förövrigt tror jag torsdagen kommer bli den mest pinsammaste dagen på läääänge! :o

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför kommer tisdag att bli pinsam?

2007-10-16 @ 19:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback