17.00



Jag ääälskar låten. blir aldrig trött på den.

Skolan idag gick väl sådär lagom fort. börajde med tidningsjournalistik, som sög! vi gör inget vettigt på dom lektionerna. sitter bara och glor rakt ut. skulle lika gärna kunna sluta istället! iallafall.. sen var det historia. vi håller på med redovisningar, och den här gången var det två grupper som skulle redovisa. när emilias grupp stod där framme, höll simon på att somna. så han satt på en stol och kunde knappt hålla öppet ögonen. mitt i redovisningen började Lassing skratta åt simon. självklart kunde jag och malin inte hålla oss för skratt, så det blev ett smått skrattanfall där. haha, det var kul.

Sen hade vi samhällskunskap sista lektionen. vi var ensamma i klassrummet, för våran lärare satt ute i korridoren och hade betygsamtal. malin var på ett sånt häringa damphumör. så hon börajde kalla josefin för "älskling" osv. haha, sen efter ett tag kom vi in på kalvkorv? fråga mig inte hur. då klämmer malin fram:

Malin: - josse, gillade du kalvkorv när du var liten?
Josse: ehm.. ja!                                                       
Malin: - gör du det fortfarande?                               
Jag: - men hon gillar andra korvar nu fattar du väl

All är tysta ett tag, tills malin klämmer fram:

 Malin: - BRATWURST!!                                                

HAHA, det var lite smått roligt tycker jag. 

Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra.
                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback