16.30

image102
           
         

Ja, hit ska jag i helgen. hem till mammi. jag har faktiskt börjat vänja mig vid att vara där ute. det är inte så farligt jag gillar att det ligger precis vid vattnet, och om det är sol kan man lägga sig på bryggan. min alldeles egna brygga!! jag tror jag kan påstå att det är drömstället, men det ligger på fel ställe.
jag är inte speciellt festsugen heller så.. & jag vet att det är en fest imorgon. men jag vill och orkar inte slösa ut pengar på dricka, taxi och allt vad det nu är. och det spelar ingen roll vad det är för folk där. det är bara en person jag vill träffa i onyktert tillstånd. och jag vet att han säkerligen inte kommer vara där ändå. så då kan jag likagärna åka hem till mamma, och åka till göteborg och köpa kläder och bara ta det allmänt lugnt. nästa eller nästnästa helg ska malin och kanske jennifer följa med dit ut. vi ska vara "hundvakter" åt busan. haha, mamma och göran ska till norrland. wohoo, party? ;))

Har räknat ut att jag har läst ungefär 75 sidor idag! jag känner att jag vill varken se eller läsa mer boker just nu. speciellt inte naturkunskapsböcker. usch, jag vill spy på den. boken alltså.

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja party party party!!

2007-10-11 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback