15.52

image121
För att ibland är jag sådär jävla egoistisk som bara jag får vara :)

Idag har vi varit på bio med klassen. Hata Göteborg, hette filmen. jag kan inte säga att den var sådär jättebra, men den gick att kolla på iallafall. sen satt jag jämte alexandra. och jag insåg under tiden vi såg på filmen, att hon också gärna vill ha en vän med ADHD. haha, jag ska göra allt som står i min makt för att uppfylla hennes önskan.

Imorgon är det lixom en jätteskön dag. först börjar dagen med att jag bara har lektion i sammanlagt 1 timma och 45 minuter. och på dom två lektionerna gör vi ingenting. ska bara ha redovisning i 5 minuter på första, sen engelska då vi gör ett grupparbete. inställt teckenspråk efter det, SKÖNT. sen slutar vi, halv elva. ajo, det är lika skönt som det låter. efter skolan ska jag gå till videomix och hyra filmer till kvällen. då är det skräcknatt hos alexandra. kul skare bli. läskigt om inte annat. jag ska köpa maaaassa flötigt godis. det gillar vi.

SEN ÄR DET LOV!!

Ajuste, malin drar till norge imorgon.
den jävla bajjan. men hon är inte borta hela lovet som tur är. isåfall hade jag nog inte klarat mig. hon kommer hem på onsdag igen. om hon överlever flygturen vill säga.

Kommentarer
Postat av: malin

haha ja det är veeerkligen tur! just det alexandra kan få bli kompis med min syssling ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback