15.35



Jag tror jag smälter. sebastian är sötast i hela vääärlden :)

Idag har malin varit här. vi har övat till vårat matteprov. och tro det eller ej, vi övade faktiskt. jag fattar fortfarande inte så värst mycket av det. algebra är inte riktigt min grej. men lite fick jag in iallafall. i

Innan malin kom, körde jag storstädning i hela huset. eftersom jag har varit ensam hemma den här helgen, så har jag också levt efter det. har bara slängt allt runt om kring mig, och skitit i att göra nått åt det. men direkt när jag vaknade tog jag fram dammsugaren och skurhinken och började städa. nu är det iallafall rent. det känns bra!

Snart kommer farmor och farfar hit. jag vet inte riktigt vad dom ska göra här, men jag antar att dom vill säga hej och lämna en burk kakor. ja, för det är sånt min farmor alltid gör. bakar kakor och tar med dom hit ut till fristad, till poppelvägen. det är här dom trivs bäst, farmors kakor, haha :D

Jag funderar på att kolla på hipp hipp hora igen. jag gillade den filmen. jag gillar alla filmer när det är en snygg kille med. som typ den här helgen.. då har jag sett tre helt uuunderbara filmer. Highschool musical 2, Hipp hipp hora & Raise your voice. vad har alla tre gemansamt? jo, alla har en snygg, manlig huvudperson. yummie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback