15.27



Seriöst, min sprit står bara där i min bokhylla och väntar på att jag ska komma och dricka upp den? snart säger jag bara, snart min underbara flaska kommar jag och tar dig, haha.

Pappa kommer hem om en liten stund. då ska jag tjata på honom att jag ska ha "klassfest" här på lördag. eller aa, det känns som att det kommer komma en jävla massa mer folk ändå? så aa, det blir nog alltså fest helt enkelt. jag tror det kommer bli av. jag har en bra plan så att säga :)

Snart kommer jennifer. hon ska hämta lite av hennes ägodelar. muhah!

Kommentarer
Postat av: Feliccia

Hejsan. jag är med i en outfit tävling på bloggen Izzabelle.blogg.se. Det vore jätte gulligt om du tittade in där och röstade. Kram Feliccia

Postat av: jessica

JAAAAAA! carro måste ha fest!, jag sugen :D hihi, jag kan hjälpa dig städa om du vill.

2007-10-30 @ 17:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback