15.10

image112

    

Jag säger som jennifer. ge mig sommar igen, och jag blir lycklig. inte precis för att jag behöver bli lyckligare? jag är faktiskt rätt lycklig just nu. har haft väärldens goaste vecka, och nästa vecka kommer bli ännu bättre! återstår bara att se hur helgen slutar :))

Idag har vi varit på BT hela dagen typ. jag, rebecca, lina, sara och oskar. det var roligare än vad jag trodde det skulle vara. den enda negativa saken var väl att våran "handledare" hade PMS, och var allmänt irriterande. men alla andra var trevliga som stryk, haha. sen fick vi presentpåsar och grejer. ajo, det var bra där faktiskt.

Jag: men säg typ: "hej, mitt namn är rebecca. jag ringer från magnet."
Rebecca: "hej, mitt namn är rebecca och jag är en magnet!

hahahaha ;D

Snart ska jag in till staon. ska på den där jävla teatern. usch, jag vill ha mitt godis, det är det enda! :)



Kommentarer
Postat av: elin

åhhh, det är så mycket man saknar just nu!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback