15.00



Helgen har väl varit sådär. i fredags var det kul dock. åkte först hem till mamma och lämnade alla väskor och lite så. en timme senare åkte vi till göteborg för att "äta". mamma hade fått för sig att man kunde äta på Hard rock cafe. ajo, det går ju.. men sen hur lätt det är att få bord osv. är en annan sak. så vi åkte iallafall till Hard rock cafe. klockan var kanske 7 när vi kom dit, och vi fick bord 8! det var den hemskaste timmen i hela mitt liv. stå på krogen med sin mamma och lillasyster samtidigt som massa snygga killar i min egen ålder dansar förbi lite smått berusade och skriker: TJA SNYGGING! jättekul, verkligen. när vi tillslut satte oss ner blev jag överlycklig. ingen som skulle se mig. jag såg verkligen fram emot att cecilia skulle komma, och rädda mig eller nått sånt. lite senare kom hon, stupfull dock, och hämtade mig! hon räddade mig från kvällens utskämning. vi kollade när andreas band spelade och lite så. kul vare. sen drog vi hem, och kollade på film. jag skrämde mamma, som FAN! det var kul. efteråt skrattade hon i en halvtimme, och jag har allt på band! mohaha

Igår var det en såndär typisk hemmadag. eller aa, på dagen åkte vi runt lite överallt och kollade på kläder och skor osv. jag hittade två jättefina jackor som jag ska köpa. en svart dunjacka från Svea, och en mörkbrun skinnjacka på Dixon. rättare sagt, MAMMA ska betala det. för så mycket pengar har jag inte. jag lever på mitt studiebidrag tillräckligt!
När vi kom hem var klockan ganska mycket, och mamma började laga mat. underbar mat! haha, sen kollade vi på film, Wedding date. den var bra, han är snygg han som är med där. sen såg vi på Phone booth. den var skitbra. Collin farrel var med. han är också snygg. haha, farlig snygg jaopp. sen var jag så trött så jag somnade :)

Vita helger suger. iallafall iband. vissa stunder tänker man: åh, detta var ju inte så farligt. men andra stunder är det bara: TA MED MIG UT OCH SUP MIG REDLÖST FULL, snälla? aja, den här helgen har jag plågat mig igenom den mesta tiden. nästa helg ska jag ut! det är en sak som är jävligt säker ;D

Ajuste, ville bara påpeka hur mycket jag tycker om malin! <33
nu är hon nog lite nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback