14.15

Herregud, jag känner att jag har mycket att skriva nu! först och främst, gårdagen var den mest misslyckade och den mest bästa på en och samma gång.

det dåliga var att:

- båda festerna vi skulle på sket sig
- vi var ute 3 timmar sammanlagt
- bussen hem stank spya
- det blev tjejslagsmål på bussen hem

det som var bra var:

-vi har fixat dricka nu till nästa fest
- träffade daniel, och druggan ;)
vi fick två nya bundisar: kurstrim och marcus!

Iallafall, vi kom in till stan och tog bussen upp till brämhult. vi ringde han vi skulle på fest hos, men då var det tydligen bara tio killar där, så vi sket i den "festen". tog bussen tillbaka till stan, och mötte anna, elin och daniel. när vi var i stan såg jag drugdealer! herregud, man kunde tro att han och hans "tjej" gjorde nått annat i busskuren. iallafall, det återkommer jag till! haha. vi tog bussen upp till marina där det skulle vara fest. men vi fick stå ute och vänta i 45 minuter innan vi fick komma in, så vi tog bussen ner till stan igen. den här gången gick vi till donken, träffade lite folk där, sen gick vi tillbaka till busstorget och skulle ta 01.15 bussen hem. när vi väl satt på busstorget kom killarna som vi vore magneter! haha, först kom någon som hette anton, och calle typ. sen gick dom, och då kom marcus. mycket trevlig kille det där. jag och wrood följde med honom till mcdonalds, för han skulle möta isn kompis där. vi kom dit, och hans kompis stod där, tro det eller ej. Kurstrim hette han. också trevligt kille det där.

Marcus: vi måste till donken och möta kurstrim.
Caroline: kurstrim?
Marcus: ja, min kompis.
Marcus: nemen, där är ju kurstrim!
Wrood: vart är kurstrim?
Caroline: där! (pekade)
Marcus: kurstrim KOM!
Kurstrim: hej tjejer, jag heter kurstrim!
Vi: hej kurstrim!
Wrood: ÅH, han heter KURSTRIM! HAHAHA

Sen utbrister hon i skratt! lixom vi sa kurstrim i nästan varje mening, men hon fattade inte att han hette det ändå? jävla pucko! mohaha, sen var vi tvugna att springa till våran buss, så vi sa farväl :)

När vi väl var på bussen stank det spya och öl, för att dom som hade åkt buss före oss hade tydligen spytt och grajjer. asså jag har inga problem när folk jag känner och tycker om säger på skoj att jag ser ut som ett fågelbo i huvudet. men när två personer som jag HATAR mer än allt annat på jorden sitter på sätet bakom mig och skriker:
"ÅH, KOLLA FÅGELBOET I HUVUDET! oh, jävla TÖNT! åååh, fy fan, kolla på henne! det var en gång en liten fågel som bodde i fristad.."
Då har jag lust att bara vända mig om och säga:
hej, jag är hellre ett fågelbo än att se ut som en jävla hora med 10 liter smink och överblonderat vitt hår!

men det var tur att jag inte gjorde det. för det var en annan tjej som sa det till henne, och vipps så var det bråk på bussen. bussen var tvungen att stanna utanför polishuset, stå där en kvart medans tjejerna bråkade. SERIÖST, dom drog av flera 1000 hårstrån fran varandra och jag trodde hela bussen skulle bli nerslagen. sen kom polisen och allting slutade lyckligt, genom att 3 personer fick följa med, och tjejen som blev slagen gjorde en anmällan.

Sen såg jag som sagt "drugdealer" på stan med.
han satt och höll på med någon tjej från sjöbo tydligen. äckligt vare iallafall. usch, sen typ 2 timmar senare såg vi samma tjej sitta och äckla sig med en annan kille, på en annan bänk. euw. DET var äckligt. alltså, det är inte hans tjej, och jag fortsätter som jag brukar :) MUHAH

Nu ska jag till stan och äta :) mums



Kommentarer
Postat av: malin

haha, va fan kan man heta så :O

Postat av: lina

Hahah, det var en minst sagt omständig natt :D:D men du fick ju se din kära drugdealer. han cyklade förbi mig idag förresten ;)

2007-10-28 @ 21:22:24
URL: http://mellgren.blogg.se
Postat av: Anna

Har skaffat lite info om drugdealern...hur han är som person ;D ger dig den infon om du tar bort kortet på bdbd :D

2007-10-28 @ 23:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback