13.43



Ousch, kolla vädret ute. det har varit så fint hela vackan, men nu bara bläää. haha, men jag blir icke ledsen för det. nej minsan, jag är glad :)

En av anledningarna är väl för att vi ska hem till alexandra idag. skräcknatt it is. det ska bli suuuuupermysigt, tycker jag. var och hyrde filmer efter skolan. fem stycken rättare sagt. vi slog på stort. bara skräckfilmer allihopa. och alla verkade bra. alla utom en. jag tror alexandra vet vilken. mohaha, men vem vet? efter den här kvällen kanske jag har fått en helt annan syn på vampyrfilmer? :)

JUST DET! vill ni veta vad jag såg idag? den konstigaste jävla synen någonsin! jag såg Drugdealer på busstorget idag när jag och jessica satt på bussen.
(För er som inte vet vem det är, så orkar jag heller inte förklara.)
klockan var väl ungefär 12.00 eller nått. han går förbi min buss med någonting i handen! EN X-IDER FLASKA! förstår ni? han klunkade i sig alkohol innan han gick till skolan. ehm, min och jessicas första tanke var: herregud, är han så blyg så han måste dricka sprit innan han går till skolan? :o

Nu tänkte jag gå ner och duscha. sen ska jag möta lina i stan, så tar vi bussen upp till ally :D

Kommentarer
Postat av: alex

haha okej carro,
1. DET ÄR EN INFORMATIV FILM, inte skräckig!
2. jag tror nog inte han är blyg, jag tror kanske lite mer på alkis hahahah

2007-10-26 @ 14:25:59
Postat av: Anna

va fan :O
Carro du måste verkligen prata med honom så han förstår att livet inte kretsar kring alkohol utan DIG ;P heheh

2007-10-26 @ 14:49:54
Postat av: malin

hahahah, han är ju sjuk ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback