12.12

image122
HAHAHAHAHA, härligheterna själva.

Ja, för er som inte ser vilka det är på bilden, så är det jag, malin och jennifer. för typ TVÅ år sen. tack och lov för det. då hade jag någon sorts emo-period. färgade håret kolsvart medans jag var helt likblek i ansiktet. något smink var det inte frågan om på den här tiden! malin visste knappt vad en pincett var! HAHA. som tur är, ser vi inte ut så här nu då va. men lixom, bilder som den här måste man bjuda på lite då och då :)

Idag kommer malin hem!! ska dra till henne lite senare ikväll tror jag. fixa lite grajjer inför lördag och så. jag hoppas hoppas hoppas det blir bra på lördag? eller aa, vet iofs inte ens om det blir något än, men jag tror det! varför skulle han säga nej nu? jo, det blir nått. kul ska det bli också :D

Kommentarer
Postat av: lina

åååååhh, carrbarr det ska bli sååå kul :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback