09.08

Ja, nu sitter jag i datorsdalen uppe på björkäng. det är ungefär lika roligt som det låter. vi ska egentligen skriva ett reportage, men jag har verkligen iiiiingenaning om vad jag ska skriva om. därför har jag suttit och gått in på alla sidor jag är medlem på. och nu har jag inget kvar att kolla. så därför fick det bli ett blogginlägg. haha, det är jag och lina. vi har inget att göra, så vi uppdaterar bloggen. vi har ju faktiskt tidningsjournalistik, och då SKA man skriva! så det så :)

Jennifer är helt försvunnen dock. vi satt i salen, sen fick vi en liten bensträckare och då försvann hon. helt spårlöst försvunnen är hon. hon och madde, haha, jag är lite orolig. eller naej, dom överlever förhoppningsvis.

När jag kommer hem idag ska jag öva på min naturkunskap. hela dagen faktiskt. eftersom det inte blev så mycket av det igår. vi ska ha prov på fredag, och jag fattar ingenting av det vi ska ha prov på. egentligen vet jag nästan inte ens vad vi ska ha prov på! det löser sig väl som vanligt :D

Vi är lediga imorgon. eller aa, nästan lediga. ska vara i skolan från 8.30-11.00 typ. helt onödig dag. ska bara göra klart våra naturkunskapsinlämningar. jag tror inte vi kommer bli klara i vilket fall som helst, men man kan alltid försöka.

I helgen vet jag inte vad som händer. först var det meningen att alla tjejer i klassen skulle hem till alexandra och ha "myskväll". men alla kunde inte, och det är mycket roligare om alla är med, så vi sköt upp det till nästa helg eller nått sånt. istället ska jag nog hem till mamma. hon ringde mig idag och frågade om jag ville följa med till Allum och köpa kläder på lördag. JA TACK, det behövs. jag behöver ha en ny höstjacka, omedelbart. sen efter det ska vi hem till morfar, för han fyller år. det var längesen jag var där, så jag får väl följa med. sen ska jag väl hem, och då hoppas jag att det är fest eller något liknande. för det var lääängesen nu känns det som :((

Nej, ag känner att detta blev ett alldeles för långt, och ett alldeles för ointressant inlägg. men nu vet ni iallafall vad jag ska ägna mig åt.

Bara 40 minuter kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback