21.52

image129

Det är verkligen ingen ide att tråna efter någonting man inte kan få ändå. anna sa en jävligt bra grej idag, som faktiskt stämmer. en sak om mig. hon sa:
"carro, du gillar nog att vara lite sådär småkär, men sen när det blir allvarligt så drar du dig ur."

Jag tror som sagt det här är jävligt sant. jag tycker det är kul och alldeles underbart i början, men sen tröttnar jag och allting skiter sig? någonting som är ännu värre, är när man har någon som man tycker lite sådär extra mycket om, men som ignorerar en totalt? idag har jag gjort mig till åtlöje ett antal gånger. och jag vill inte ens veta vad personen ifråga tror om mig!
från och med nu skiter jag i dig! det är det bästa jag kan göra för mig själv. jag känner dig inte ens, och jag skriver som vi känt varandra i 10 år. därför verkar detta vara ett väldigt töntigt inlägg, men jag var tvungen att skriva av mig.

Förövrigt är jag jätteglad. förutom det att malin ska vara sjuk imorgon och jag ska få jobba med vårat grupparbete själv. hej lektionen då jag bara kommer sitta och inte göra ett piss, för att sedan göra allt hemma. som sagt, jag ÄR glad :) PUSS PÅ DET :*

Kommentarer
Postat av: malin

men det är ju inte så att du ska få göra allt själv. jag ska ju också göra, sen har jag med fått vara själv innan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback