19.51

Vill bara meddela för allmänheten att tangentbordsproblemet är löst. jag behövde bara byta batterier. det var allt som behövdes. två ynka batterier. här har jag suttit i tre dagar och inte kunnat skriva på mitt tangentbord. sen igår när jag "slängde" tangentbordet i golvet, la det sig upp och ner, och där fanns en lucka. jag öppnade och det var en batterigömma! så nu är det löst iallafall :)

Idag började jag med mitt nya iv-val. det var kul faktiskt. plus att min grupp är grymt skön! så det ska nog kunna funka. ska på massa roliga besök. först ska vi till två radiokanaler i borås, mix megapol & radio 7-härad. sen ska vi förhoppningsvis på en teve-inspelning.. bingolotto, eller poskodmiljonären. sen ska vi prata i skolradion. vilket betyder att våra ljuva röster kommer eka i kapprummet! HAHA, det kommer bli en.. hm, upplevelse? jag, elin och anna satt mest och skrattade hela lektionen. fick världens konstigaste talövning. för ja, vi ska lära oss tala! med öppen mun, och uttala bökstäver riktigt. det var kul. sen åkte jag med anna ner till stan, sen hem :)

Och nu mååååste jag verkligen öva på mitt prov. ett stort, fett, jävla samhällsprov! ouh.

JAG TÄNKER PÅ DIG! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback