18.59


Det här är tamefan julkänsla :)

- vad gör du?
- jag skriver H på mina grisar.
- och vaaarför skriver du H på dina grisar?
- för dom heter hå, hå.. holger.
- jaså?
- men varför skriver du S på den där fula getabocken?
- för den heter S, S, sigurd!

Idag var jag med alexandra!
vi gick till ica, och det var en oändlig resa ska jag tala om för er. det var jobbigt. haha, när vi väl kom fram köpte vi godis, och sedan begav vi oss tillbaka! sen satt vi mest och tjötade, innan jag tog bussen hem. jag hade glömt mitt fritidskort hemma :(

Känner inte för att blogga idag. därför skriver jag kortfattat typ.

Kommentarer
Postat av: alex

hahah den är så jävla bra, min syrra typ vakna när du gick, hon ba: öööh har det varit nån här eller? haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback