17.00

Jag är inte säker på att du vet hur mycket dina ord sårar ibland? inte bara mig, utan även mina vänner. jag själv tänker inte ens försöka komma på i närheten lika fula ord som jag kan säga till dig. för det skulle inte spela någon roll. du skulle inte bry dig ändå. kanske just där problemet ligger? jag tänker heller inte försöka ta den här diskussionen med dig, för vi har redan haft den en gång. och kolla hur bra det funkade. vissa stunder är du min vän, andra känns det som om jag inte ens vet vem du är längre. jag är verkligen inte arg, jag är mest besviken.

Iallafall, detta ska inte bli ännu ett deppinlägg. för jag är glad. tro det eller ej, jag är glad. sitter här med mina makaroner och min falukorv, och tänker hur jävla bra jag har det egentligen. det är som jag och alexandra sa igår. att det finns folk som har det så mycket sämre.

Skolan idag var bra. malin har gjort bort sig ett antal gånger, och kallat folk för ord som "bitch, subba, slyna" osv. folk hon inte ens känner. men det var inte meningen.. eller? iallafall, stammisar som vi är drog vi, jag och malin, till Orion och köpte våran traditionella bulle.. bla bla bla, inget intressant har hänt idag när jag tänker efter. så jag vet inte varför jag ens skriver :D

Kommentarer
Postat av: lina

Caroline Eliasson! Hur vågar du säga att bullar inte är viktigt?! :D:D:D Dem är mkt viktiga ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback