16.33

Jag tror vi behöver en paus. jag VET att vi behöver en paus. det är inte bara jag som tycker det. andra folk säger detsamma. måååånga personer jag känner. alltså måste det ligga någonting i det? jag tycker det låter som en alldeles utmärkt ide. hatar när man kommer hem glad, och att vi sedan trycker ner varandras humör. det är iallafall jag trött på. dessutom är det nog rätt skönt. att vi kommer ifrån varandra lite. har tid, eller aa, tid och tid, men att vi kan umgås med andra personer vi inte "hunnit" umgås med.

Du betyder en jävla massa ska du veta, för du är min bästa vän!!!!!!
men nu känner jag att jag varken orkar eller vill hålla på så här.

Detta är vad jag tycker, och jag har inte bett om dina kommentarer eller förklaringar. att jag har fel och du har rätt. säger heller inte att jag har rätt och du fel. men som sagt. en lång jävla paus, det är vad jag behöver.

Kommentarer
Postat av: malin

jo tack en paus är luuungt vad vi behöver! låter typ som vi tar en paus i förhållandet men det är ju fan sant typ! hur vi ska kunna ta en paus i skolan är dock svårare! älskar dig med!

Postat av: C

ajo, men behövligt dock :( för jag orkar fan inte ha det såhär mer.

2007-11-09 @ 17:31:48
URL: http://carolineliasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback