16.06

Kom till skolan idag lite sådär halvdepp. frös typ, och mitt hår var konstigt. man allting blev så jävla mycket bättre framåt slutet. hade naturkunskap först, då vi hade betygssnack. fick G++. lite glad man blev då, när man skulle haft ig egentligen? hade rast en liten stund, hade min spanings /slash/ säga hej rast.

Började engelskan runt tio. gjorde inte ett piss, eftersom jag inte hade papprena ens. dom ligger i malins skåp? annars är dom borta. alltså, ingenting gjort. jag och anna satte oss i cafeterian istället och bara pratade om allting vi inte har hunnit prata om. barbro kom fram till mig med 40 spänn. vilket slutade med att jag, anna och alexandra drog till tellus och åt. gick sedan vidare till Gina Tricot, där vi gjorde upptäckten: DET SNÖADE! underbart. mötte josse och emilia & sprang upp till bussen. men innan det skulle det visa sig att både jag och alexandra skulle halka. jag UTANFÖR MCDONALDS, och alexandra utanför jamjam! haha, det var kul.

Tog ett kort snösnack med jennie, HAHA, för att sedan ta bussen upp. jag mötte anton i cafeterian, och vi bestämde oss för att gå ut och ta årets första snöcigg. mysigt var det. lixom stå där ute när det snöa suuupergigantiska snöflingor. josse var med också. ÄNNU mysigare :) vi gick in igen & hade teckenspråk. harregud, längesen jag typ skratta så mycket? jag har fortfarande lite kramp i kinderna. efter skolan gick jag och anna och fikade, och nu är jag hemma igen. kul eller hur. jag är lycklig. precis så det ska kännas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback