15.31

image130
För att jag saknar mitt gamla hår som fan!! :(

Ja, här sitter jag som sagt, och bara glor på mitt hår. jag vänjer mig lixom aldrig. går förbi en spegel och tänker "OH NEJ, vad har jag gjort? är det jag?" haha, typ sånt går runt i min skalle. och aa, det suger litegrann. tänkte att jag kan ju kanske färga om det i helgen, men eftersom mitt hår är så mörkt det bara kan bli, så går det inte färga det brunt! och jag vill ha det brunt. men det blåa kanske försvinner iallafall. för JA, mitt hår skiftar blått! blått, mina vänner. det är typ lika hemskt som det låter.

Jag såg fram litegrann emot att malin skulle komma hit nu. eftersom jag inte var i skolan idag så har jag bara varit hemma hela dagen. inte pratat med någon. så ringde malin och sa "jag kommer kanske till dig om en liten stund". WOHO, tänkte jag. men eftersom hon väckte mig när hon ringde, så lät jag väldigt trött. så hon åkte hem till sig, loggade in på msn och skrev "du lät så trött". haha, koooonstigt? du väckte mig :D

Så nu hoppas jag att jessica kommer hem snart. så jag kan dra med henne upp till city. jag är såååå sugen på godis! har inte ätit godis sen i.. hmm, fredags!! åh, tänk en choklad. en dark milk. åh åh ÅH! men jag ska dra med mig malin ner till orion imorgon efter engelskan och ta en bulle. alla som vill får följa med, haha. jag har dock en bra anledning till att gå ner dit. jag kan inte vara kvar i skolan nämligen. kan och kan, det kan jag väl. men sen om jag vill är en annan sak :)

Haha, förövrigt är vi med i tidningen idag. inte vi, men våran magnetsida. bilden på mig ser typ ut som "hej, jag är ett retard och jag kan hoppa!" men, vad ska man göra åt skiten? mo ha ha.

Kommentarer
Postat av: söder

carrobarro! vi struntar i om ditt hår skiftar i blått och du ser ut som en emo (enligt vissa men inte enligt mig) för du är ändå våran alldeles Carro! :)

ps, sedan är du min egna lilla sminkox ;)

Postat av: C

haha, aaahw josefin :) ibland är du bara för bra!

2007-11-28 @ 17:41:28
URL: http://carolineliasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback