15.25

Och hur ska man summera helgen? ja, den har väl varit bra tycker jag. den har gått fort dock.

Fredags: dagen började med skola.. som vanligt. hade bara en lektion, och kollade på teater. teatern var dålig? jag fattade inte humorn, och jag var tvungen att stå ut med 100 småglin som skrattade åt de tråkigaste sakerna. vilket tillslut bara gjorde mig irriterad. så som sagt, den var inte bra på grund av alla småglin. sen tog jag en tidig buss hem, packade mina saker, och åkte hem till mamma. vi lagade mat, och kollade på film. sen gick vi och la oss.

Lördag: en lång jävla sovmorgon var vad jag förtjänade. sagt och gjort. sov till 13.00 tror jag? sen åt jag frukost, och efter det tänkte jag gå ut på en lång jävla promenad. tog på mig kläder och skor & allt såntdäringa, för att sedan vända mig om mot altanen, och se att det är is på HELA sjön. "äsch, det är säkert kallt, men jag går ut ändå" tänkte jag. gick ut genom dörren, men kom in lika fort igen. det var fööör kallt! istället tog jag med mig Busan upp till soffan, och kollade på film.

Senare på kvällen var det bowling som gällde. det var killarna mot tjejerna. 4 killar och 4 tjejer. haha, hur det gick/ hur jag såg ut, behöver vi inte prata om. killarna vann med sisådär 200 poäng. jag vann dock tjejernas omgång med 2 poäng över jessica! jag hade säkert vunnit med mer, om det inte hade varit så att vi hade publik. typ 10 asheta, killar som stod 3 meter bakom mig och kollade på varenda slag jag gjorde. PINSAMT, ja.. kul? JA. haha, iallafall.. när vi hade bowlat klart, åt vi, åkte hem till stina och emil, kollade på film & drog hem. det var typ lördagen.

Och idag har jag inte planerat en enda grej. ska städa mitt rum och måla naglarna. det är min söndag. woho.

och sen vill jag bara säga:
Anna, förlåt för att jag har varit som jag har varit. jag tror jag tar allting en gnutta för personligt. och sen överdriver jag nog en hel del också. och i stundens hetta säger jag elaka saker. saker som DU kanske tar personligt. sedan blir allting bara en hel röra.
Förlåt för allt iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anna

jag godtar din ursäkt, och du är nog en av dom som också vet om att jag har bestämt mig för att sluta ta tagi saker, det vara anledningen till att jag inte har pratat med dig. Jag får vääl också ta och säga förlåt.

2007-11-25 @ 18:49:48
Postat av: jennifer

jag förstår faktiskt inte varför det är DU som ber om ursäkt, om jag ska vara ärlig.

2007-11-27 @ 22:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback