14.25



Idag blev det minsan ingen skola. försov mig ett bra jävla tag. till klockan 12 rättare sagt. då vaknade jag och gick ner och vräkte i mig pepparkakor. typ någon sorts tröstätning. jag skulle ju inte få någon frånvaro den här veckan. och nu fick jag två lektioner! det sög lite smått. men jag gick ut och gick iallafall. kom hem för en liten stund sen. jag typ sprang ner till sjön och tillbaka. det tog bara 10 minuter, men det var jobbigt som fan. ska ut och gå när jessica kommer hem med, har jag tänk mig. sen imorgon ska jag och malin ut och springa. på elhjulspåret. det är rätt långt. typ 5 km. haha, jag ska försöka få henne att gå ett varv och springa ett varv. då blir det ju lixom en mil :)

Ja, jag har inget intressant att skriva nu för tiden. händer typ samma saker i mitt liv dag in och dag ut. aldrig nått nytt. faktiskt, det är rätt sorgligt. funderar på att skita i datorn ett tag nu med. eller nej, inte skita i den helt, men kanske bara sitta vid datorn 2 timmar om dagen. det var som jag och alex sa igår, att folk skriver inte till en på msn längre för man är inne typ 24/7. och det är inte kul längre. jag är trött på msn. och jag är trött på att folk man vill ska skriva, aldrig skriver!! det finns ta mig fan inget mer irriterande. aja, skit samma. jag har som sagt min positiva period nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback