14.11

image128

Hej SP06K. ja som ni kanske förstår så kom skolkortet idag. skolkatalogen har dock inte anlänt till skolan än. men det hoppas jag den gör snaaaart. jag vet inte, men jag tror detta har blivit det normalaste kortet på länge. förutom att jag ser ut som en enorm jätte. jag gillar det inte för det, men som sagt, det normalaste. min klass är snygg.

Har precis vräkt i mig två kladdkakor! fy fan, jag mår illa. funderar på att göra en alexandra och malin, inga sötsaker på ett par dagar, eller till och med veckor! jag håller mig till cigg istället? det borde nog vara bättre. iallafall viktmässigt! aaaaja, det löser sig. jag fick genast ett sug på att göra situps! haha, ska tvinga med jessica ut och gå sen. konstigt att jag alltid måste tvinga med folk ut och gå, eller springa etc. varför är ingen frivillig?

Veckan har varit onödig. jag har skolkat tre lektioner. det är över det normala. mina lärare hatar mig redan. jag gör det bara ännu värre. usch. nu ska jag dränka mina sorger i kladdkaka medans jag lyssnar på champagne supernova, som jag för övrigt ÄLSKAR!!

Kommentarer
Postat av: alex

jag är frivillig, jag vill gå ut och gå!
*hoppa hoppa*

Postat av: Trubaduren

Nu har du fått som du vill..

2007-11-08 @ 15:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback