08.50

Sitter i datasalen nu uppe på björkäng. jag och malin gör absolut ingenting vettigt. har typ 10 minuter tidningsjournalistik, så jag sitter och lyssnar på "vinn adams pengar". försöker komma på svaren, men jag kommer bara på 4 av 10. haha, allmänbildad indeed. haha, oh nu kom låten
"adam, åh adam oh oh oh, han är kung i kanaleeeeeeen.."

Slutsnackat om det. idag ska jag hem till mamma. göran kommer hem från stockholm idag med, så vi skulle typ äta massa mat och hyra film osv. sen imorgon får jag skjuts av mamma till skolan. det händer inte ofta. och efter skolan ska jag hem till amanda! weho, hon har ju flyttat till stan nu med, så det ska bli roligt att se hur det ser ut där. sen var det flera 100 månader sen jag träffade henne, så det ska bli mysigt :)

Nä, nu ska vi nog dra till cafeterian och fika. eller äta rättare sagt. jävla fetton!

Kommentarer
Postat av: malin

du kanske är ett fetto min inte jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback