00.31

image123

Idag har jag färgat mitt hår. först färgade jag bara underhåret, det blev bra. sen skulle jag ge mig på att färga överhåret, ENSAM! ehm, ja jag kan säga som såhär. mitt hår är skitblont. typ som på den här bilden. här var det gult, men nu är det fan ännu gulare. och det gillar jag icke.

Lördagen sket sig. pappa skulle helt plötsligt sova hemma. sånt stör mig. han har sovit borta varje helg sen sommarlovet typ, men just denna helgen kan han inte vara borta? aja, hoppas på att det blir fest hos mig nästa eller nästnästa helg istället. på lördag ska vi förhoppningsvis vara hos en annan av mina vänninor. ja, trevligt ska det bli. tror det blir typ samma folk osm skulle kommit hit egentligen. och blir det så, så kommer det blir skitkul. det är en sak som är säker. en annan sak som är rätt säker, är att OM vi nu ska hem till denne mystiska person, som jag inte vågar nämna vid namn, eftersom allt inte är bestämt äm, så bor my loverboy i samma område. eh, det betyder bara en sak! fyllesamtal & fylleträffar. mysigt ska vi ha det! HAHAHA, yes indeed. sen hur mycket av det som händer får vi se!

Nu ska jag sörja mitt underbara hår :(

Kommentarer
Postat av: lina

haha jag kan inte neka dig detta mystiska samtal :) självklart kan vi vara hos denna mystiska vänninna (A)

Postat av: jessica

vem är din loverboy? ;)

2007-11-02 @ 14:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback