00.30

Kan inte sova. tänker bara på mitt förbannade hår hela tiden. jag vet seriöst inte vad jag ska göra med det. funderar på att färga det ljust igen. och jag är nästan heeeeelt säker på att jag ska göra det! när mina pengar kommer, eller rättare sagt när jag vill använda dom. alltså på fredag. det ska bli så jävla sköt att få bort den här färgen. grejen är typ att antingen så blir det oranget, eller så åker det av. håret kommer typ lossna. jag vill inte ens gå till skolan längre. för jag vet att folk kommenterar mitt hår. oscar kallade mig emo igår. jag känner honom knappt. och han menade det. det äär jag säker på. och blickarna i cafeterian var inte nådiga. PUSS PÅ MITT BLÅA HÅR :*

Kommentarer
Postat av: lina

Är det därför du inte är i skolan idag :O? Carro, vi vill ha dig här! Med eller utan svart hår:) Det är inte så farligt som du tror! Puss på ditt svarta hår som vi älskar för att det sitter på dit huvud;)

Postat av: elina

tips! gör en enkel avfärning, går att köpa på kicks eller hm för 50 spänn. så tar du bort all färg. efter det så lägger du i slingor eller färgar håret. det är det bästa sättet att få bra resultat

2007-11-29 @ 18:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback