söndag

Guud, det går verkligen inte förklara hur mycket jag hatar söndagar. det är då allt ska fixas inför måndagen. eller aa, jag har faktiskt inte så mycket att fixa.. tänkte att jag skulle föröka städa mitt rum lite, för det ser hemskt ut. sen blir det väl det gamla vanliga, måla naglarna, noppa ögonbrynen och så. haha, kul.. nu vet alla vad jag ska ägna min dag åt :)

Jag vaknade precis, och blev förvånad över att se att klockan var 13.12. jag trodde den var kanske 9 eller nått, men nej nej. så jag tänkte att jag ska försöka gå ut och springa lite sen, för annars kommer jag aldrig kunna somna ikväll. en runda runt sjön låter lite lockande faktiskt, så drar jag med mig linda också, haha. nu sitter jag iallafall här med en toast och en kopp te, mums! :D

Igår tillbringade jag dagen hemma. det behövdes, jag var skit trött. så trött har jag nog inte varit på länge faktiskt. satte på en film, som jag verkligen ville se klart. men när det hade gått en timma, kände jag att mina ögon svek mig, haha. så jag pausade filmen för att blunda lite. sen vaknade jag 4 timmar senare, och märkte att jag hade somnat. så jag stängde av och gick o la mig! på tal om det, jag drömde vääärldens sjukaste drömmar. haha, orkar inte förklara, men dom var hemska :P

Nej, nu måste jag komma igång här med allt som ska göras. jag ska städa, plugga geografi (jävla landinlämning!) hehe, och massa annat smått :)

Pusshaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback