paddling i viskan

Ja, idag var det då "den stora dagen". idag skulle vi nämligen paddla i viskan. dagen började med att jag tog bussen in till stan och mötte alla personer i min klass. sedan begav vi oss till saltemads camping, för att prova flytvästar och så. när vi hade fixat allt skulle vi dela upp oss i grupper. det hade vi redan gjort för flera veckor sen, men det var massa som var sjuka idag, så vi fick göra om. egentligen skulle jag ju paddlat med jimmy och sara, men eftersom att ingen av dom var där, så fick jag paddla med viktor. det var roligt, eftersom vi inte brukar prata så mycket i skolan. sen satte vi oss i kanoten och började paddla. grejen var att jag satt längst fram, och det är där man tar i mest, så efter ett tag var jag heelt slut i mina armar. så då sa viktor att vi skulle byta plats. en riktig gentleman det där, haha. så vi bytte plats och så, och den som sitter längst bak, skulle tydligen fixa allt med styrningen.. vilket jag inte var så bra på! men efter att vi åkt in i X antal träd, så gick det bra. efter ett tag kom vi fram till viskastrandsgymnasiet, vilket jag inte tyckte var så speciellt roande. massa folk som stirrar på en.. det blev ju inte precis bättre av att vi efter ett tag stannar till utanför röda kvarn för att fika, och alla teknister går förbi. där sitter man blöt och sliten, kan knappast bli så mycket bättre. men så är det väl när man är ute på sjön, haha. dagen har iallafall varit rolig, men det är nog ingenting jag skulle gjort om, för mina armar svider :D

Pusshaaj <3

Kommentarer
Postat av: alex

haha, jag satt fram hela tiden, förstår du hur trött jag var i armarna sen i slutet?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback