orkar inte!

Jag har inte skrivit på ett bra tag nu, har varken hunnit eller orkat.

Idag har det varit en dålig dag. den kan i princip inte bli så mycket värre, haha! det började med att mitt hår inte alls ville bli bra imorse, så det slutade med att jag hade sisådär 1 kg spray i håret. det blir ju inte bättre när man ska gå till bussen, och upptäcker att det spöregnar ute, och mitt paraply är för tillfället i elins skåp :/ sen hade vi lektion uppe på björkäng,och när den var slut skulle vi på cabaret, som var mycket bra! iallafall, vi skulle GÅ därifrån till sagateatern, och när vi har kommit halvvägs börjar det spöregna och hagla! då var det kuta som gällde, haha! efter cabaren gick jag, malin och jennifer till tant grön och fikade, alltid mysigt! efter vi hade fikat begav vi oss upp mot bäckäng, och en väldigt tråkig gympalektion. vi har börjat med utegympa nu, och tror ni inte det började ösregna en gång till ?! och nu menar jag verkligen ösregna! efter den lektionen såg alla ut som dränkta katter :) men som tur var slutade vi efter den lektionen. sen blev det sunhouse och en färd hemåt!

Nu sitter jag och väntar på malin. vi ska öva till nationella proven i matte som vi ska ha imorgon :/ fy fan! haha

Nu har jag fått skriva av mig litegranna. Pusshaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback