oh my goooood! :D

Jag och malin har börjat våra nyttiga, vääldigt nyttiga liv. har varit ute och sprungit en timme idag, plus att vi hade en timma idrott i skolan idag med. känner att det börjar kännas i benen. vi ska ut och springa varannan dag nu, fram till sommarlovet. jag tror det kommer gå bra faktiskt. bättre sent än aldrig som man brukar säga :)

En sak som är mindra bra, är att direkt efter vi hade varit ute och sprungit så ville vi ha något att äta. så vi åt 2 apelsiner var. det började bra tänker ni säkert nu.. men när jag hade ätit upp dom kom pappa hem med alldeles färska och goda tekakor. och en sån tackar man inte nej till. eller jo, malin gjorde det.. men inte jag. och till efterätt fick det bli ett glas cocacola. men det var dock mitt sista innan sommarlovet börjar. duktigt carro!

Imorgon ska alexandra ta bort sin tandställning. eftersom jag aldrig har sett henne utan, så tycker jag det ska bli för himla spänande. men jag tror hon kommer bli jättefin utan den. men det är hon redan ändå :) hehe, det jag ser fram mest emot är att jag ska få ta så många kort jag vill på henne, jippi. så nu ska jag ladda mina batterier till min kamera, för den kommer vara uppe ett bra tag imorgon :D

Pusshaaj <3

Kommentarer
Postat av: alex

haha naaaw, vad söt du är carro:D vem hade trorr att vi skulle säga såna fina saker om varandra i slutet av ettan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback