mycket på en gång

Usch, nu sitter jag här med min naturkunskap. jag fattar ungefär 10% av det jag läser, så jag har lagt ner det här nu. det får gå som det går, annars är det bara göra omprov. nu för tiden blir jag överlycklig om jag får ett G, till och med om jag får ett G- (!) innan i högstadiet blev jag typ besviken för ett VG+. brukar ju vara tvärtom, att man höjer sina betyg. men inte i det här fallet. jag valde verkligen fel linje, men jag tror att om man bara lägger ner tid på det man gör, så går det :)

På torsdag är det äntligen dags att paddla. nu längtar jag nästan lite. vi har jobbat hela dagen i skolan med våra viskanprojekt. i min grupp är det jag, josefin, viktor, sara och jimmy. men jag säger som jessica, att den sista personen är inom parantes, hehe. det som är lite kiligt är att sara och jimmy ska vara borta på torsdag, så jag är kvar själv i våran kanot. men har jag tur så får jag paddla med jossan och viktor :D

Sen på fredag är det fotbollsmatcher på Borås arena. ännu en sak att se fram emot. problemet är att bäckäng ska ha rött på sig, och jag har inte ett enda rött klädesplagg. har rotat igenom båda min och jessicas gaderob, men inget rött så långt ögan når. jag har sprungit runt i stan som en galning efter en röd tröja eller nått sånt, men nej då.. mitt sista hopp nu är mamsen. haha, får slå henne en pling senare. tror inte jorden går under om jag inte har rött på mig, men vad gör man inte för underbara bäckäng? anton har lärt oss låten vi ska sjunga på fredag. jag kommer ihåg att den började med "halib.." sen kommer jag inte ihåg mer, förlåt anton :) haha

Nej, nu är det back to buisness.

Pusshaaj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback