malin är en bra sjuk jävel :)

Först av allt måste jag ju bara säga att BÄCKÄNG VANN! fotbollsturneringen idag alltså. ja, det kändes faktiskt bra på något sätt. jag menar, teknis hade ju faktiskt ett helt fotbollslag, som faktiskt spelar fotboll på fritiden. det hade däremot inte bäckäng. men det måste varit hejarklacken som hejade fram alla målen, för den klacken var inte att leka med :)

Efter skolan gick jag och malin och köpte hårfärg. hon köpte mörkbrun och jag köpte ljusa slingor. när vi kom hem bestämde vi att vi skulle börja färga mitt hår, för det skulle förmodligen ta längst tid. så jag satte på mig en såndäringa vit, ful mössa med hål i, och började plocka fram håret ur dom små hålen. efter ungefär 20 minuter hade jag tagit fram kanske 40 slingor och det fanns ungefär 200, så jag sket i mössan och körde med handskarna istället. okej, det kommer jag nog inte göra någon mer gång, för det ser hemskt ut. eller själva färgen blev väl bra, men placeringen av slingorna är dock lite värre, haha. jag får skylla på malin som visade vilka slingor jag skulle slinga. det hela slutade med att jag nu mera har en, eller flera skitblonda slingor i håret, medans dom andra inte ens syns. jag vill egentligen ha mörkt hår, men det känns så tråkigt nu i sommar. och lite förändring behöver vi alla :)

Efter färgningen fick malin nått sorts ryck, för ända sen dess.. och det mina vänner var klockan 4, så har hon skrattat konstant. ajo visst, det är väl kul att hon är glad och så, men det där var fan jobbigt. det hela blev ju inte bättre av att jag började skratta så jag grät, bara för att hon gjorde det. så nu har jag världens träningsverk i magen, tack så mycket kära du :D

Nu ska jag se på den nya serien på femman, robin hood. ska bli kul att se om den är bra eller inte.

Pusshaaj <3

Rött och vitt går aldrig ur en Bääääääckängit
Rött och vitt går aldrig ur en bäckängit
Vår skola Bäckäng stor och stark 
Vår skola de är en helig mark 
                          Å vi sjunger sången om och om igen!
                           

Kommentarer
Postat av: Anonym

HALIB<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback