långt, tråkigt inlägg :D

Det känns som att detta kommer bli ett väldigt långt, och väldigt ointressant inlägg.. men va fan, det är min blogg och jag skriver preciiiis vad jag vill :)

Den här skoldagen har varit mycket bra. finns ingen speciell anledning, men vi har varken haft många, eller speciellt ansträngande lektioner. det enda som kändes lite tråkigt var att jag åkte hemifrån klockan sju imorse (!!) och kom hem för en halvtimma sen typ. men men, jag överlever :D

Idag när jag, josse och sanna skulle gå upp till björkäng, för att ha naturkunskap, berättade jag om alla djur jag och linda har hittat under åren. haha, vi kom fram till att det var en hel bunta med djur. en skata, en igelkott, två näbbmöss, och jag vet inte allt. haha, härliga tider det där :)

När vi var framme vis björkäng, satte vi oss i sofforna där ute tillsammans med alla andra tjejer i min klass. så kom vi in på en viss person, fråga mig inte hur, iallafall.. han hade tydligen sagt nått "äckligt" till en av hans kompisar om alexandra. hennes kommentar till det var:
- jag kan dö, och låta min fitta ruttna innan det kommer hända!

Haha, att sådana ord kan komma
från den lilla söta tjejen, obegripligt :D

Imorgon är det äntligen dags. då åker jag och malin ner till varberg. ska bli så jädrans roligt. jennifer och dom andra tjejerna åkte ner idag, så vi ska träffa dom imorgon. det blir nog himla råååhligt, som jennifer brukar säga! haha

Sen nästa vecka ska vi ut och paddla i viskan med klassen. mindre roligt är att vi ska paddla förbi viskastrandsgymnasiet med flytvästar. haha, och jag antar att när vi har kommit så långt lär förmodligen alla i klassen vara dyngsura! det beror på att vi har vissa i klassen som tycker det är roligt att förstöra för andra :D haha. en sak som är ännu värre är att vi sedan ska paddla vidare, in i BORÅS! mitt i degen liksom.. klockan ett på dagen, ungefär då alla har matrast.. känns pyton! ;)

Och på fredag är det boråskampen. då möter alla skolor varandra i fotboll på borås arena. det ska bli roligt det med. hehe, jag och alexandra har sprungit runt i stan och lett efter röda kläder som två galningar.. eller aa, alexandra har letat åt mig. känns bra att ha en slav i vissa lägen! :D vi på bäckäng ska nämligen ha rött på oss, så att alla kan se att vi går på just bäckäng :)

Aja, nu ska jag packa!

Pusshaaj <3

Kommentarer
Postat av: alex

haha, jag är både praktisk OCH säger roliga saker, jag är som en levande McDonalds-leksak ju:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback