kvinnokväll

Just nu vill jag bara att det ska bli fredag. varför? jo, för det första så ska vi lämna in våran allra sista inlämning i geografi, sen har vi ingenting mer att göra i skolan. kan inte bli så mycket skönare enligt mig. sen på kvällen ska alla vi "kvinnor" i klassen hem till lina. där blir det goda drinkar, sing star, fia med hutt och massa andra roliga saker kvällen till ära. det blir lite som en sista kväll tillsammans med gänget. inte för jag tror att detta kommer bli den sista, inte på låååååånga vägar. på tisdag ska vi hem till alexandra och bara kolla på film och mysa. det ska bli rooligt. nu har jag nått att se fram emot :)

Åtta dagar kvar till skolavslutningen nu!! endast 3 riktiga skoldagar, om ens det. SKÖNT!

Pusshaaj <3

image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback