juste

Haha, glömde berätta att idag har mina kära klasskamrater, målat mig med whiteboardpenna i hela ansiktet.  allting började med att jag målade ett litet, pyttelitet streck på josefins kind, som inte ens syntes. sen gick jag runt så på alla, och målade streck med bleckpenna. haha, det var rätt kul faktiskt.. iallafall, sen gick jag fram och målade ett streck på emilias arm, och hon blev inte glad precis. så hon tog en svart whiteboard penna, och gick fram till daniel och viskade nått. men jag såg inte det, och rätt som det är kommer han fram och håller i mina armar, medans emilia målar svarta, lååånga streck i mitt ansikte. haha, jag skrev som en 5-åring, "SLUUUTA". sen sprang jag och anna till toaletten för att tvätta bort det, men då såg jag att det var sån whiteboardpenna, så jag kunde bara typ "putsa" bort det. tur för dig emilia!! haha. sen kom josse och rufsade till mig jättemycket i håret.. jag såg ut som ronja rövardotter! :)

Anton limmade mig i ansiktet också :/ alla i min klass har ett behov av att förstöra mitt utseende :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback