jippi :)

Nu har jag äntligen köpt allting jag behöver inför sommaren. eller aa, inte allt kanske.. men det nödvändigaste :)

Jag och malin stannade hemma från skolan idag igen. jag gick upp när min väckarklocka ringde, 04.45. och då vinglade jag fram till duschen och mådde inte alls bra. så jag gick upp till malin och sa att jag stannar nog hemma idag igen. malin, som inte heller mådde bra, stannade också hemma. det var skönt att ha lite sällskap, och inte vilket sällskap som helst, sjuklingsällskap! haha, sen pratade jag om alla saker jag ville ha i stan, nu när jag äntligen har fått pengar. så vi sa det att det är ju lika bra att åka in och köpa allting, så är det gjort sen. så vi tog bussen in till stan och handlade kläder och så. jag köpte två långa t-shirtar, en väska, ett par skor och lite andra småsaker. så nu är jag glaaaad :D

Efter vi hade varit i stan, åkte vi till vårdcentralen, för malin skulle kolla upp sin hosta som hon har haft i åtta veckor!! stackars malin.. hon fick ta blodprov och alla möjliga sorters tester. men hon överlevde iallafall. sen gick vi hela vägen hem till mig, få lite motion är aldrig fel. nu sitter jag här och mår huur dåligt som helst. skulle köpt strepsil halstabletter idag, men det fanns inte på apoteket :( men imorgon blir det nog skola iallafall, hoppas det! för jag orkar inte vara hemma mer nu. det är långtråkigt :D

Pusshaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback