jessica

Nu pratar jag med jessica på msn. och både hon och jag ska med och paddla imorgon. men grejen är att vi har typ världens tråkigaste paddelkompisar. jessica ska paddla med lina och senko.. lina är inte tråkig på nått sätt, men hon ska kanske inte komma. så då får jessica paddle ensam med senko. och jag ska paddla ensam med jimmy. det kan nästan inte bli värre. förlåt jimmy, men det är sant! haha, så nu har vi kommit överens om att vi två ska paddla i en kanot tillsammans, jag och jessica. jag kan ju tänka mig hur den resan skulle sett ut, gapskratt ända in till stan. men det hade ju heelt klart varit den bästa båten av dom alla! så jag hoppas joel går med  på att vi får byta, för det hade varit såååå roligt, för jessica är min pudding ;D haha.

Pusshaaj <3

Kommentarer
Postat av: jessica

nawww, men carro då ;) Du är allt min lilla pudding med!

2007-05-24 @ 21:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback