idiot

Idag när jag och jennifer stog och väntade på bussen till Fristad, satte vi oss inne i busskuren och rökte, för det spöregnade ute.. som vanligt, så där kunde man inte stå! så kom det världens jävla tjurgubbe. först bara han ställde sig framför oss och glodde på oss. sen sa han:

- ni vet att man inte får röka här inne va? fan, nu får jag gå ut och ställa mig bara för att ni röker här inne!

Sen gick det en stund innan han sa:

- ni ser väl skylten?! det står: rökning förbjuden!
jag: aa, men vi är ju ändå utomhus!!
gubbe: jaha, nu går jag fan in och anmäller detta.

Sen gick han in till tidpunkten och anmällde det.. tror vi! så då kutade vi till videomix och köpte godis istället, haha :)

Vi hade nationella prov idag med. det gick bättre än vad jag trodde faktiskt, så det känns bra! hehe :D

Nä, nu ska jag lägga mig och vila en stund. skolan är väääldigt jobbig nu för tiden ;)

Pusshaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback