geografi

Sitter här och gör min geografi inlämning som ska vara inne på fredag. kände att det var på tiden att börja nu. bra går det iallafall, tro det eller ej.

På fredag ska alla vi tjejer hem till lina. ska bli för himla trevligt tycker jag minsan. jag ska ladda batterierna till min kamera nu, för den kommer gå på högvarv. minnen är aldrig fel. jag är glad att det är den, just den, klassen jag ska gå med i två år till :)

Jag är fortfarande besviken på en viss person, men jag har bestämt mig för att bara skita i allt som har med den personen att göra. bli nog bäst så! som tur är har jag ju tjejerna i SP1K och alla andra söta flickor :D

Nä, nu ska jag inte skriva mer om mina deprimerande problem! haha

Tror minsann att Grey´s har börjat nu..

Chiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback