feber

Nu sitter jag här med en sån däringa termometer i munnen, och det mina vänner händer kanske en gång om året. för jag blir aldrig sjuk. men jag antar att det var dags nu, haha :)

Snart kommer malin iallafall. trevligt med lite sällskap såhär på kvällen. vi ska plugga lite, sen blir det väl sängen tror jag. för jag är trött som jag vet inte vad! malin får skylla sig själv om hon inte är trött, är jag trött så går vi och lägger oss.

Finns inte min väska imorgon, börjar jag gråta.. på riktigt. men jag håller tummarna :D


Pusshaaj <3

För er som vill veta hade jag 37.8 så det är ingen fara. imorgon blir det skola då med andra ord.. och gymnastik, bläää. men jag ska bannemig vara med, sommar snart juuuu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback