bra helg

Den här helgen har varit skööön. i fredags var jag med malin, så färgade vi mitt hår. just det, jag har ju redan skrivit om det. sen på lördagen iallafall, så åkte jag och min kära mor till göteborg. mamma fick för sig att vi skulle leta upp en ny affär som dom hade byggt i mölndal, innan vi åkte vidare till göteborg. det var tydligen sveriges största stadiumbutik. vi åkte runt, och letade och letade.. men vi hittade minsan ingen stadiumbutik. på vägen dit åkte vi förbi ett roligt område. där hette gatorna bland annat: kallblodsgatan, varmblodsgatan, fullblodsgatan, ridspögatan, skrittgatan, luktärtsgatan, korvgatan, och jag vet inte allt vad dom hette. skrattade gjorde jag iallafall. efter ett jävla tag ute på vägarna kom vi fram till stadium XXL som det faktiskt hette. och herre min skapare, det var den största affären jag någonsin sett. vi kom dit 11.36 och åkte därifrån 13.29. haha, på den långa tiden köpte jag ändå bara en bikini. sen fortsatte vi mot göteborg och allum.

När vi kom hem sen lite senare på kvällen berättade mamma att hon hade tagit grönt kort i golf. så jag frågade om vi kunde åka ut til golfbanan och slå några slag. och det gjorde vi minsan. jag kan ju inte påstå att varken mamma eller jag var särskilt bra, och ändå går mamma i golf (!!) det är ju förståeligt att jag inte är bra, eftersom jag bara har spelat minigolf, aldrig ens varit på en stor golfbana. men efter ett par timmar hade jag fått in svingen. haha, och då var det genast mycket roligare. efter vi hade spelat golf, åkte vi till affären, hyrde en film och köpte massa godis, och begav oss hemåt mot tv:n och sängen. härlig dag helt enkelt med perfekt väder :)

Nu är det geogrfi som ligger här och väntar på mig. känns jobbigt, inte alls roligt :/

Pusshaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback