blä

Idag är jag hemma från skolan. jag har inte kunnat sova någonting på hela natten, och då menar jag värkligen att jag har varit vaken hela natten. för jag har haft så ont i halsen. har aldrig haft så här ont förut. därför sket jag i skolan idag. får hoppas att jag mår lite bättre imorgon!

Jag skulle gå ner till stan efter skolan idag, och köpt massa saker, men jag får väl ta det imorgon istället.

image65                   image67
             Väska, bianco                                                  Skor, bianco


Jag har gått och blivit kär i den väskan. precis som alexandra, haha. I like <3 den ska iallafall bli min imorgon! :)

Nä, nu ska jag göra ett försök att bli frisk. lägga mig i soffan med en stoor halsduk, ett varmt duntäcke, varm oboy och en bra film.

Pusshaaj <3

Kommentarer
Postat av: alex

haha tafsa inte på den röda, men den svarta får du gärna köpa om du vill:D

2007-05-28 @ 16:55:28
Postat av: jennifer

ouh, snygg väska fö fan

Postat av: C

nej, den röda är din! :D

2007-05-28 @ 19:22:09
URL: http://carolineliasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback