Vaaarg!

HAHA, jag och linda var precis ute och gick. först gick vi en runda ner mot sjön. sen när vi var framme vid våra hus igen, sa jag att vi kan ju likagärna gå ett varv till! så det gjorde vi. och när man går stigen vid sjön, finns det en äng typ! så vi gick där, och det var verkligen heeeelt kolsvart, man såg nästan ingenting. så såg jag att det var något som gick på ängen. och det var inget rådjur vill jag lova. haha, så skrek jag allt jag hade: Linda, det är en vaaarg! vad tror ni hon gör?! vänder om, och börjar verkligen kuta hela vägen hem! sen skulle ju jag försöka hålla hennes tempo, men det gick ju fan inte! så jag var rejääält skrämd när jag kom hem. hade en jävla håll med! :D

Just nu vill jag bara att det ska bli lördag så fort som möjligt. eller det är ju egentligen lördag, eftersom klockan är över tolv. men vill att det ska bli lördag kväll. då blir det myyyys :)

Pusshaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback