stackare

Jag lider med jennifer idag. hon ska vara kvar i skolan till klockan ÅTTA! hon skulle ha nån redovisning eller nått för föräldrarna om droger.. uscha då. lång skoldag för henne om inte annat, hoppas hon överlever bara :)

Tror alla har sett att det är fint väder ute. haha, hörde på radion att det är varmare här, än vad det är i grekland och spanien. för tillfället älskar jag borås. men på fredag skulle det visst bli fult väder igen. så imorgon ska jag stanna hemma från skolan och sitta ute i solen och göra alla läxor jag har. det är inte en läxa.. jag har FEM läxor tills på fredag, plus en inlämning som ska vara på minst 4 sidor, om linköpings blodbad. blää, den har jag inte ens börjat med. så den ska jag göra imorgon. sen får vi väl se hur det blir med alla andra ;D

Pusshaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback