skönt

Idag är det grillning på almenäs. ångrar jävligt mycket att jag inte åkte dit. istället sitter jag här hemma och gör absolut ingenting! jag har skickat bud med tobias iallafall, att han ska be anna ringa mig, så ska jag checka läget om det är mycket folk osv. haha!

Jag ser fram emot morgondagen väldigt mycket. om det blir som vi har tänkt oss, så är det fest hemma hos elin. det ska bli riktigt jävla najs. haha, härligt folk, härligt väder och goda drinkar. så nu får vi hoppas att allt går enligt planerna. ska ju bli fint väder iallafall, om man ska lita på SMHI, och det gör jag just nu, för det står att det ska blir strålande sol. inga moln eller någonting, very good indeed. ännu en dag att spendera på baksidan i solstolen, STEKA.. haha! ;) 

Pusshaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback