häärligt

Man kan ju inte klaga på vädret iallafall. tror jag och anna har suttit ute varenda rast vi har haft idag. och det har varit såå himlans varmt. kändes faktiskt som sommar ett tag. vi gick tillochmed och köpte varsinn glass, sedan gick vi tillbaka och satte oss på trappan igen och åt den, summerfeeling om nått ;D

M: - va fan gloru på? får man inte äta glass på skolgården eller?! haha

Efter skolan gick jag, malin och wrood ner till stan. där köpte vi varsinn cola, för att sedan bege oss vidare till sunhouse. kändes rätt onödigt att sola solarie, när det var helt blå himmel ute. men man blir ju brun iallafall. det som räknas! när vi hade solat klart, mötte vi jenniföör och tog bussen till knalleland. jag skulle kolla på skor och kläder. jag hade ställt in mig på att hitta minst tre par skor.. men så hittade jag såklart bara ett enda fjuttigt par. haha, men det var inte fy skam det heller. köpte ett par byxor med, eller byxor och byxor, shorts typ :)

Nu laddar jag inför morgondagens skola. hoppas det blir fint väder då med, så man kan sitta ute och sooola :D

Pusshaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback