Fika + UKM

Idag är det söndag. söndagar brukar vara vääääldigt tråkiga, iallafall mina. men idag har det varit en toppendag faktiskt, haha. jag, jennifer och anna tog bussen in till stan för att möta sara, rebecca och desiree på cafe viskan. där blev det äppelpaj med vaniljsås. muuums. när vi hade fikat klart begav vi oss upp mot stadsteatern, där det var UKM, ung kultur möts. hehe, där mötte vi alexandra, tobbe, cliff, anton, jessica och josse. ungefär hela klassen med andra ord. anledningen till att alla var där, var för att lina skulle sjunga! och hon var jätteduktig. allas våran lina. sen var det massa andra band som spelade, och det var även teater, dans och cirkus. haha ;D alla var jättebra, eller det fanns ju vissa undantag ;D ska se om jag kan hitta några kort från det lite senare.

Nu ska jag sätta mig med teckenspråksläxa :/ herregud, undra hur detta kommer gå! haha, hoppas på det bästa, som vanligt :D

Pusshaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback