wrood

Nu sitter jag här och har äntligen kommit på vad jag ska göra ikväll. eller aa, göra och göra vet jag inte. men iallafall ett sätt att tillbringa kvällen på. jag ska ta sexbussen in till wrood, vara där en liten stund, sen ska jag, wrood och jennie åka till hässleholmen och fixa dricka. min kära far skulle fixat åt mig idag, men vi kom på att systembolaget är ju stängt!! hela dagen idag, så det sög. istället följer jag med flickorna bus, så det fixar sig iallafall. jag menar, man kan ju inte vara nykter på en skolavslutningskväll?

Imorgon ska vi samlas i skolan klockan ett. då ska vi samlas med klassen först och säga hejdå och lite så, sen gå till aulan för en kort show, sen har vi SOMMARLOV! efter det ska alla vi flickor gå ner till stan, köpa mat och sätta oss i stadsparken och ha picknick. grejen var att vi hade beställt bord på Spagetti först, men sen kom vi på att alla kanske inte ville betala 200:- för lite mat, så vi kör på picknick.. det ska ju faktiskt bli jättefint väder. sen efter det ska jag hem en jätte snabb snabbis, och byta kläder och lite så. sen beger jag mig mot brämhult och ängen. där blir det klassfest, eller aa, det är massa andra folk som ska komma nu också. men det blir trevligt. sen ska vi förmodligen åka till kyppesjön, där det är bäckängfest!! sen, om jag har tur, så fick jag sova hemma hos elin, för det går inga sena bussar hem imorgon.. det är ju en vanlig vardag. men men, det blir nog en bra skolavslutning after all :D

Nu ska jag duscha och sminka mig :)

Pussheej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback