vill bara söga

Jag vill bara säg att mal ålkte till norge idag.. eller till grejklsnd jag ve ute. men iallafall, jsg villl bara önska hennne en LYCKAD resa, oc hopppass att inteplanet krachar, för isåfall skulle jagböra gråta och det vet du mallle!!!! i looooooooove you

Jag längtar tillls imorgon närvi ska vara häör och grilla och sp! det är ingen i min klass förutom annna som har varit här så det dks bli lite spännande :D aaa just det annna, jag har din shal på mig jut nu :_D du får den imorohn

JAG MÅR ILLLA OMS EN JVLA KOSSA... plus att jag villöl ha min kamerasladd så jag akn lägga in alla mkorten jag tog idag : men jag måste ha min sladdd som malin har gettt till julia! just nusnurrar det i mittt uvhud.. det gör det nogi i mngapersonrers huvud! jag fick ta sanderadsbussen hem ensam idag, det var det vrästa jag harvairt med om.. men n är jag hemma iallafall :D gooodnatt, anna du får din shal imorgon :) <


JAG ÄLSKAAAAAAAAAR SPSP1K!!!!!!!!! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback